Information för säljare

Vad händer efter jag bokat en plats?

Du får en bokningsbekräftelse till din e-post adress. Har du inte fått det kan du höra av dig till oss på [email protected] så ser vi till så att du får ut en kopia. Titta gärna i din skräppost och din ”Kampanj” mapp.

Denna bokningsbekräftelse ska du uppvisa dagen du tänkt stå och sälja. Du behöver även ha med dig legitimation.

Vad händer dagen jag tänkt stå?

Vi öppnar klockan 10.00 för allmänheten och 09.00 för alla som bokat plats och tänkt sälja. Detta ger dig gott om tid att komma, välja en ledig plats, och sedan packa upp dina saker.

Ifall du behöver hyra klädstång eller stol så kan du göra detta på plats mot en avgift om 20kr för en stol samt 20kr för en klädstång. Galgar finns att låna men antalet är begränsat så tänk på att ta med dig hemifrån för säkerhetsskull.

Det kan vara högt tryck så tänk på att förbereda dig väl. Ett tips är att skriva upp Swish nummer på ett papper så eventuella köpare enkelt kan Swisha.

Vad säljer bäst?

Det finns inte riktigt någon kategori som säljer bäst. Det bästa är att ta med dig allt du tänkt att sälja, men sortera det snyggt på din plats så att det fångarna köparnas intresse direkt.

Det är väldigt vanligt att köpare prutar på priser så ha de i åtanke när ni prissätter. 

Personalen besvarar alla frågor

Personalen är där för att hjälpa dig vid eventuella frågor. Hittar du ingen personal så kan du fråga i receptionen.

Personalen kan hjälpa till med alla frågor förutom tvister mellan köpare och säljare.

Uppdateringar via social media

Följ oss på Facebook och/eller Instagram för att få senaste nytt om loppisar, information om loppisar du kommer själv stå på och olika promotion material som vi lägger ut för att öka er försäljning

Välkommen till Kommersen

Karlavagnsgatan 13
417 52 Göteborg
Karla Center

Öppettider: Lör & Sön: 10.00 – 15.00